mandag 11. juli 2011

It's raining again....

Ja som overskriften sier, så regner det-IGJEN. Ingen fare for at en støver ned nei. Men aldri så gæli at det ikke er godt for noe-da kan en sitte i hobbykroken med godt "samvet". I disse dager er det symaskina som får kjørt seg. Har prøvd meg på noen kjoler, som jeg igjen har fått noen bestillinger på. Noe jeg syns er kjempegøy. Morro at noen liker det jeg lager. Så nå i ferien har jeg et mål-å komme innom en Stoff&stil butikk så jeg får "hamstret" litt stoff. De har mange fine stoffer til en billig penge!
Veggteppe som har motiv fra Whipper snapper skal gis som gave til noen jordmødre på Otta. Motivet har jeg som stempel, som jeg blåste opp i stort på kopi maskin. Etterpå er det applikert på. Artig jobb:))
Den lilla kjolen er det en venninne av meg som bestilte. Hun ble fornøyd og da blir jeg det også. Den lille dongerikjolen er i str 4 år. Var et mønster jeg fiksa på som jeg bare måtte prøve ut. Er ei lita frøken på Gran som skal få den.


Ha en fortsatt fin sommer!!

1 kommentar:

  1. Åååååååååååå,jeg er så fornøyd med kjolen min;-)Gleder meg veldig til neste kjole også jeg. Du lager så mye fint Marita.Ønsker deg en flott ferie.
    Stor klem fra Maya;-)

    SvarSlett